Pocitac umrel...?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 27 09:01:17 CEST 2008

>> Mojmu PC ked vyskratujem USB,
>
>A proc to delas???

To je snad jedno, nie?

Ked mi bude napr. zdroj v PC rusit okolostojace zariadenia (napr. telku) vtedy ked v PC ide nejaky vypoctovo intenzivny program, tak sa budes pytat, preco si pustam ten program?

Co sa tyka toho zamrznutia USB kontrolera ako to funguje Mirovi, to je este s odrenymi usami podla 7.2.1.2.1 v poriadku ("If an over-current condition occurs on any port, subsequent operation of the USB is not guaranteed, and once the condition is removed, it may be necessary to reinitialize the bus as would be done upon power-up."), aj ked sa mi to zda ako nevhodne spravanie; ale IMHO cely komp na to vytuhnut urcite nema.

Mimochodom, toto nie je jediny pripad, ked sa na USB specifikaciu s prehladom s**ie v zaujme jednoduchej vyrabatelnosti; typicke je napr. porusenie 6.8 - USB Grounding, kde sa pise, ze "shield and chassis are bonded together", a pritom je pomerne bezna prax, ze sa plast konektora spaja s chassis az v zdroji, so vsetkymi nasledkami na RFI/EMI (vid nedavnu staznost kohosi prave v tomto fore, ze USB nie je dostatocne odolne proti ruseniu v priemyselnom prostredi).

wek