OT: Robotour - pravidla

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Květen 27 08:58:33 CEST 2008

Tri roboti nejsou povinost a myslim si ze s jednim dobrym robotem lze
zajet vyborny vysledek. Loni se o kolonu pokouseli pouze Fogove a
fungoval jim jenom jeden z voziku.
Motivaci robotour ale kazdopadne bylo a je spojovani robotiku. Kolony
mely umoznit jednodussi nastup do souteze zacinajicim tymum, kdy na
prvni rocnik muzou vytvorit vozik pro jiny tym, tedy si maximalne
odladit hardware pro dalsi rocniky bez potreby rozsahleho softwaru.
 Postavit a odladit funkcniho robota je opravdu dost prace, na jednoho
cloveka je to prilis a snazime se motivovat k tymove praci. Uznavam ze
letos je mozna chybou, ze nasazeni kolony neprinasi zadne riziko. Tedy
nenasadit ji vypada jako zbytecna ztrata bodu.
Kazdopadne doporucuji sehnat si do ymu spolupracovniky, na jednoho
cloveka je to vazne moc, navic v tymu lepe funguje vzajemne motivovani a
tak. Znevyhodneni 1 clenych tymu neni na skodu. Kazdopadne potrebujes
jeste jednoho jako rozhodciho.

Ondra