Pocitac umrel...?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Květen 26 23:51:19 CEST 2008

Ja mam momentalne jeden taky stroj, vobec nie starsi skor novsi, a ked mu vyskratujes USB, tak zdochne tak ze ho treba vypnut zapnut poctivym vypinacom (esteze taky na zdroji je, inak by som musel saskovat so zasuvkou). Je to konzistentne reprodukovatelne. Kedze sa mi taky skratik pomerne casto stane, posielam tych dalekovychodnych inzinierov ktorym nie je USB specifikacia svata do horucich pekiel pomerne pravidelne... ;-)

wek