Pocitac umrel...?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Květen 26 23:20:32 CEST 2008

Zdravim,

> to ano

> vice...
>
> bohuzel ne - pipaci diagnostika je jen 1× nebo 3× chyba pameti a 8× video
> error (a ten bez zapichnute graficke karty ani nejede). Dalsi chybove kody
> jsou (resp. se maji zobrazovat) na displeji.

> znovu.
>
> viz vyse
>
> Jen takova poznamka (povzdechnuti) - clovek se snazi vybrat to nejlepsi a
> stejne to, zda se, nepomuze. No nic - jsou i horsi veci. Dekuji vsem, kteri
> se snazili pomoci.

Skuste staiahnut od vyrobcu najnovsi bios a prepalit (zalohujte
povodny). Je to asi dva mesiace, co sa mi stalo nieco podobne -
uplne mrve PC. Uz ako posledny zufaly pokus som zobral bios z
neakej uplne inej dosky, a hla, PC sa rozbehlo (teda nebezalo,
ale aspon trochu zivorilo). Dalsie uz bolo takmer jednoduche -
prepalit bios, a stroj bezi dalej bez problemov.

Slavo T.