Multimetr HP (Agilent)34401A

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Květen 26 22:58:05 CEST 2008

Jelikož nemám tento multimetr k dispozici (a logicky ani kabel k němu),
tak nemohu sloužit. Ale když selžou všechny možnosti, tak se ještě
můžete obrátit na návod(!) a tam je na straně 150 diagram jak má být
zapojen kabel. Také se tam praví:
"Do not use the RS-232 interface if you have configured the multimeter
to output pass/fail signals on pins 1 and 9. Internal components on the
RS-232 interface circuitry may be damaged." (ale to se snad není váš
případ).

S HyperTerminalem neumím a doporučuji ho rychle nahradit programem
"Terminal" http://braypp.googlepages.com/terminal - s tím se mi podařilo
oživit každý SCIP přístroj. Jinak zcela správně to je "*IDN?\n\r", ale
nevím z hlavy, jestli je tam oboje nebo jen jedno (\n = CR a \r =LF nebo
naopak).

Také by nebylo naškodu zkusit SW od výrobce. Jinak IMO to bude kabel -
takový gener od Agilentu se bez správného kabelu také neuráčí
komunikovat (ale naopak jiné přístroje zkousnou zapojené jen piny 2, 3 a 5).

OH