Multimetr HP (Agilent)34401A

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Květen 26 21:44:10 CEST 2008

Na Ondreje.
Proměřil jsem ten můj kabel, jestli na sebe vidí odpovídající piny konektorů. Za základ jsem vzal to co je v manuálu k multimetru, ale ono je to identicke i s tím co je na http://rs232.hw.cz/. Nejsou propojeny 1-1 a 9-9. Můžu poprosit o proměření vašeho kabelu? Podle mě zrovna toto není důležité, ale co kdyby. Sranda je, že i na ty errory se nedá spolehnout. Dnes se mi při zkouškách podařilo generovat jen dva, jednou to byl syntax error a podruhé nepřípustný separátor. Přitom opakovaných pokusů nepočítaně. A ještě jedna otázka. Domnívám se správně, že když pošlu z Hyperterminalu textový soubor test.txt kde mám to "*IDN?" vrátí se mi zpět na Hyperterminal ta odezva?
Král