Testování vstupů na mikrokontrolelerch PIC

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Květen 26 13:17:45 CEST 2008

> snažím se naučit programovat mikrokontroler PIC18F1220 a narazil jsem na problém, že nevím jak zjišťovat, jestli mám na vstupech log 0 nebo log1.
> nemohl by někdo poradit?

Nic v zlom, ale vyzera to, ze zacinate uplne od nuly. V tom pripade
lepsie ako kazdy problem riesit v diskusii, vidim prezriet si nejake
examply. Ak sa nenajdu priamo v v adresari s instalaciu kompilatora, tak
napr. na adrese:

http://www.microchipc.com/

Netreba hladat priklady presne pre 18F1220, programovanie je rovnake pre
celu rodinu.

j.

p.s.  napr.:

    if(RA0)

pricom RA0 je nadefinovany nulty bit portu A, syntax zalezi na vasom
kompilatore

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 3115 (20080520) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com

    part000.txt - is OK