Pocitac v jednocipu.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 26 12:00:17 CEST 2008

Mne ne. To jako mam byt ticho, kdyz nekdo (a nejsem to ja) nabizi celkem
vymaknuty produkt a nejake individuum, ktere si nevidi do huby, zacne
placat neco o ovcich ? Promin, ale tohoto kazatele "spravne cesty" si s
chuti upalim - nastesti jen slovne, za vic mi nestoji ;).

Prectete si treba na MCU.CZ tohle:
http://www.mcu.cz/comment.php?comment.news.1126

Jak muze nekdo, kdo sam nedokazal nic ani podobneho vystudovat, ne tak
se jeste naucit, ve kterem slove se pise jake Y, vubec soudit praci
nekoho jineho, ktere navic dle meho nazoru naprosto nerozumi. Bude
urazet i lidi, kteri se mu snazi pomoct, cimz konkretne zde myslim lekare.

Mam kamarada spickoveho lekare, ktery jeste po praci navstevuje babicky,
ktere k nemu maji problem dojit. A pak se mam koukat, jak se bez rozdilu
do vsech ve zdravotnictvi otira nejaka takovahle nula ? To si do haje
ten ubozak nedokaze uvedomit ani to, ze bez pece toho proklinaneho
zdravotnictvi by uz normalne chcipnul ? Kolik do toho zdravotnictvi dal,
ze by chtel neco lepsiho ? A jeste ma blby kecy o kvalite.

Vsichni jsou blbci, jen jeden je chytrej. Proboha, kdo mu to jeste zere ?

Je to dostatecne konstruktivni ?.

--
Jiri Bezstarosti