Baterie Sony - serie M (InfoLithium Stamina) - problem

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 26 08:24:13 CEST 2008

Me slo spis o to jak ten system InfoLithium funguje a jak to spolu
komunikuje - tedy baterie-nabijec a baterie-fotak. Co jsem zatim vycetl
tak je v baterce nejaky cip, ktery meri kde co a podle toho poskytuje
informace o zbyvajici kapacite. Jde mi o to zda je nabijecka tupa a
nabijeni si ridi ten cip nebo to komunikuje i s nabijecem.

Zatim se mi tu nabijecku nechce rozebirat kvuli zaruce. Takze i odmereni
proudu je problem - ta baterie je tam nacvakla a nic se zmerit neda -
nedostanu se ke kontaktum.

Na svorkach baterie se nada domerit zadneho smysluplneho napeti takze v
podstate dve cerne skrinky. :-(

Radek Vicek