Pocitac v jednocipu.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 26 00:56:51 CEST 2008

Weku, menabouravej mi exploity do jeho psychiky ! Kdyz uz mu za vsechno,
co se mu kdy stalo, muzu ja, tak ho necham trosku vypenit a von uz jeho
dusicce pretece stack. Jiny duvod co pisu nemam, jsem totiz opravdu
pekna svine. Ono totiz na lidi, kteri nesnaseji kohokoli lepsiho nez
jsou oni sami, plati jen dve veci. Bud je ignorovat a nebo psychicky
rozlozit, pricemz to druhe se mi zda asi tak snadne, jako vytahnout ten
rezavy hrebik, kdyz se vi jak ;).

Vzdyt ten pastevec s ovcema placa uplne nesmysly. Je to ode zdi ke zdi.
Nejdriv neco odsoudi a pak zase bude hledat hranice toho, kdy je kdo
jeste ovce a kdy uz kdo ovce neni a kdyz se mu to prestane hodit,
vygeneruje vyjimku. Teoreticky mi to muze byt fuk, ale proc ho nechavat
v klidu, at si svoji meducinu, jim tak stedre davkovanou ostatnim, taky
uzije.

--
Jiri Bezstarosti