Multimetr HP (Agilent)34401A

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Neděle Květen 25 22:21:11 CEST 2008

Tak to přepnutí na RS232 jsem neměl, ale i když jsem to teď napravil, úspěch se nedostavil. I když alespoň něco teď žije.
Podrobný popis postupu a představy. Pomocí hyperterminalu pošlu následující txt

*RST
*CLS
MEASURE:CURRENT:AC? 1A,0.001MA
READ?

a očekávám, že mi bude vrácena měřená hodnota. Nastavení RS232 jsem vyzkoušel 9600 Baud, 2 Stop bity a 7 bitů + sudá parita, ale i 8 bitů bez parity. Řízení toku jsem vyzkoušel:  Xon/Xoff a žádné vyvolá Error. Nastavení Hardware nedělá nic.
Příkaz "*IDN" jsem v dokumentaci nenašel. Co to má být?
Původní kabel už těžko najdu. Používám klasický křížený. Zítra ještě oměřím, zda se příslušné piny vidí.
Král