Multimetr HP (Agilent)34401A

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Květen 25 20:17:21 CEST 2008

Dost často bývá chyba v tom, že je zapnuto GPIB (default z výroby) a
musí se přepnout na 232 (oboje naráz nefunguje). Taky bych to chtělo
orig kabel, protože mám tušení (ale nejsem si jistý), že se používají i
jiné vodiče než RX TX a GND a někdy to mají zapojená tak všelijak. Pak
bych zkusil příkaz "*IDN?". Samotné čtení probíhá přes SCPI a je obvykle
popsáno v návodu.

OH