OT: inteligentni bytosti Re: plnění balón(k)ů --(ne)bezpečnost

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Květen 24 01:19:56 CEST 2008

Dovolim si k tomuhle reagovat. Take jsem se rozciloval, jak se podporuji
ruzne zivly ruznymi davkami a vsim moznym, co vsechno je mozne platit
statem a co vsechno se plati z dani a dalsich plateb, ktere odevzdavaji
Ti, kteri makaji imrvere furt atd. atp.

Jenze pak mi doslo, ze jsem normalni idiot. Inteligence je schopnost
prizpusobit se, takze pokud se mam opravdu povazovat za inteligentni
bytost, zaridim se proste tak, abych se za existujici situace mel co
nejlepe. Ne, ze by se mi to tak darilo, ale alespon jsem si to sam sobe
ujasnil. A vysledkem je, ze preziji Ti nejinteligentnejsi, tedy Ti,
kteri se nejlepe prizpusobi aktualni situaci, coz je podle mne normalni
prirozeny vyber. Nemyslim, ze by mi to nekdy buhvi jak myslelo, protoze
kdyby ano, byl bych uplne nekde jinde a nedrel se jak vul. Bud se
prizpusobim a nebo mi to patri a bude mi souzeno se sedrit pro blaho
tech, kteri uz pochopili, ze se to dela jinak ;).

Jestli jsem vlastne ted nerekl, ze inteligentni a pracovity je
protimluv. Ale rychle toho necham, nez se do toho uplne zamotam a budu
jeste za vetsiho vola ;))).

Zjednodusene receno, kdyz je nekdo inteligentni, nemuze ho rozhodit
vubec nic, at se to ostatnim zda sebevetsi blbost, proste se zaridi
podle okolnosti, protoze dobre vi, ze muze veci bud zmenit a pokud
nechce nebo nemuze, pak musi najit za danych okolnosti nejlepsi cestu
pro sebe sama.

BTW, myslite, ze kdyz umime zapojit/naprogramovat to, co 99% lidi neumi
ani pojmenovat, ze jsme inteligentni ? Dlouho jsem si to myslel, ale ono
je to asi trosku jinak.

--
Jiri Bezstarosti