[OT] Vinculum na SPI

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Květen 24 00:51:04 CEST 2008

No ono to Vinculum neni vselek. Kdyz jsem se dival na CS signal u SPI,
furt mi chapatko nechtelo pochopit, proc ze je to vopacne, nez je
normalne zvykem. Ale i pres omezeni (jako treba jen kratke nazvy na
FLASH klicku), zaplatpanbuh za nej. Otazka je, jestli se pri cene SD
karet a slusnejsich MCU nevyplati na spoustu mist flaknout tu SD kartu,
cimz se pole pusobnosti Vincula jaksi trosku zmensuje.

--
Jiri Bezstarosti