OT: RE: Vinculum na SPI

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Květen 24 00:37:14 CEST 2008

To je houbeles, ja Vinculum bez predchozi zkusenosti flaknul rovnou na
hustou dvoustranku 200x120mm s AT91SAM7SE512, SDRAMkama, XILINXem atd. ;).
Kdybych si pokazde mel takhle neverit, tak neudelam vubec nic. Ale jeste
je to cerstve, takze info co tady panove uvadeji se mi hodi, zije mi na
tom ledacos, ale to Vinculum jeste zit nepotrebovalo, je to tam jen
jakasi uboha nahrada USB host, kdyz tenhle malej ARM je nema ;). Mel
jsem vzit rovnou ARM9, ale zamkni v tom program, ze jo - ten kod je
desne tajnej ;))).

--
Jiri Bezstarosti