plnění balón(k)ů --(ne)bezpečnost

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Květen 23 23:40:24 CEST 2008

EU loni v říjnu zakázala výuku kreacionismu na všech (i církevních) školách.
Musí se učit jediná správná (TM) evoluční teorie. Obecné tvrzení: je-li
třeba chránit lež, uzákoní se. Cože je to všechno ještě uzákoněno i o
nedávné historii? Hmmm, přemýšlejte...

http://www.kreace.org/rada%20evropy%20ma%20strach%20z%20kreacionismu.htm
Parlamentní shromáždění proto vyzývá členské státy, a zejména jejich
ministerstva školství, aby:
            obhajovali a propagovali vědecké poznání;
            posílili výuku základů vědy, její historie, teorie poznání a
jejích metod ruku v ruce s výukou objektivního vědeckého poznání;
            učinili vědu srozumitelnější, přitažlivější a bližší realitám
současného světa;
            tvrdě potírali výuku kreacionizmu jako vědeckého oboru ve
stejném postavení s evoluční teorií a obecně bránili přednášení
kreacionistických myšlenek v jiném oboru než v náboženství;
            propagovali výuku evoluce jako základní vědecké teorie ve
školních osnovách.
Shromáždění vítá skutečnost, že 27 akademií věd členských států Rady Evropy
podepsalo, v červnu 2006, deklaraci o výuce evoluce, a vyzývá ty akademie
věd, které tak ještě neučinily, aby deklaraci podepsaly.

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>

Ale nezakázali podle federálního práva je dokonce na statních skolách
zakazano ucit o inteligentním planu jako o alternativní teorii k evoluci.
Nicmene soukrome a církevní xkolství si muze ucit co chce.

Evropa, CR  a politicky "korektní" jedinci, kterým to politicky myslí nás
vytrvale a o to nejuprosneji tlaci do pekla nebo  mate dojem, ze zde
existuje podpora, ktera by podporovala inteligentni a pracovite  jedince?
Mate dojem, ze se u nas drzime evolucnich teorii, pokud ano tak je nekde
chyba, nepripada mi, ze se nejvice mnozi ti nejsilnejsi jedinci. Naopak zde
vidim neustalou snahu zakonymi prostredky potirat pravidla evolicni biologie

aha uz rozumiem preco je v amerike tolko blbcov... Oni presadzuju
kreacionalizmus a inteligentne stvorenie, vyucbu evolucie a prirodzeneho
vyberu v niektorych statoch dokonca zakazali :-/
b.