plnění balón(k)ů --(ne)bezpečnost

k.novo k.novo@seznam.cz
Pátek Květen 23 23:12:12 CEST 2008

Ale nezakázali podle federálního práva je dokonce na statních skolách zakazano ucit o inteligentním planu jako o alternativní teorii k evoluci. Nicmene soukrome a církevní xkolství si muze ucit co chce.

Evropa, CR  a politicky "korektní" jedinci, kterým to politicky myslí nás vytrvale a o to nejuprosneji tlaci do pekla nebo  mate dojem, ze zde existuje podpora, ktera by podporovala inteligentni a pracovite  jedince?
Mate dojem, ze se u nas drzime evolucnich teorii, pokud ano tak je nekde chyba, nepripada mi, ze se nejvice mnozi ti nejsilnejsi jedinci. Naopak zde vidim neustalou snahu zakonymi prostredky potirat pravidla evolicni biologie ...

aha uz rozumiem preco je v amerike tolko blbcov... Oni presadzuju
kreacionalizmus a inteligentne stvorenie, vyucbu evolucie a prirodzeneho
vyberu v niektorych statoch dokonca zakazali :-/
b.