OT: problem s nakup na ebay

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Květen 23 08:32:07 CEST 2008

Jenom pozor, na ty zásilkový služby jsou hodně vysazený celníci. Takže
zboží, který by vám jinak normálně prošlo a může stát jenom pár USD, se
třeba na dva týdny zastaví na celnici a budou chtít dokladovat jeho hodnotu.
Já už takto čekám víc jak dva týdny na notebook z USA, teď ve středu konečně
došel aspoň dopis, že potřebují nějaký doklad na proclení/zdanění, který jde
naštěstí poslat mailem, takže snad po třech týdnech ten balík dorazí...