[OT] Vinculum na SPI

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 22 20:28:37 CEST 2008

> Ne, k cemu by to bylo? V modulu by mi to chodilo dobre, pak bych
> osadil prazdny cip do zarizeni a byl bych presne tam, kde jsem ted,
> akorat o tyden pozdeji.

Dnes jsem o tom mluvil s kolegou a rikal cosi o tom, ze Vinculum ma
nejaky loader schopny nahrat firmware primo z USB flasky. Nevi
(nepamatuje si) ale jestli to umi i novy chip, prevzal projekt po jinem
kolegovi, chipy uz mel naprogramovane a provadel pouze upgrade.
Podivejte se do dokumentace ale pozor protoze nazev souboru s firmware
musi byt naprosto presne a je case sensitive.

Pavel