Re: OT:Odporová dekáda

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Květen 22 16:54:13 CEST 2008

Daji se nekde jeste vubec koupit nove ty palcove BCD prepinace, co je kdysi
delala Tesla, resp. jejich rozumne funkcni alternativy? Nasel jsem ty
puvodní TS u Bucka, ale to je zrejme jen doprodej ze skladu. Otocnych pro
sroubovak jsem nasel hromadu, ale pri hledan tech "puvodnich" palcovych jsem
uspesny nebyl.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 22, 2008 4:45 PM
Subject: Re: OT:Odporová dekáda

Hezké odpoledne,

    dekáda se dá koupit na Aukru a někdy i lacině. Jinak se dá i
postavit. Na jeden řád stačí čtyři odpory + přepínač v BCD (odpory 1R 2R
4R 8R). Například "palcové" přepínače nebo čtyři normální přepínače.
Dříve se používali kolíčky a jiná další řešení :-)

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz