problem s nakup na ebay

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Květen 22 13:55:29 CEST 2008

No jiste, je to nahore v kolonce postovne, ale zavisi to na tom co si dole
nastavite kam to chcete poslat! To s tim svycarem jsem vyzkousel osobne nez
jsem to poslal. A ty linky co sem posilate jsou uplne o nicem, protoze to
nastaveni zeme je ulozene nekde v cookies, ostatnim se tam tudiz muze
zobrazit neco jineho.

To ze jste tam nikdy nevidel nic jineho nez Tschechische Republik je prave
proto ze to tam mate nastavene a ulozene v cookies. Staci trochu premyslet.

> Třeba tady:
> http://cgi.ebay.de/PANASONIC-LUMIX-DMC-TZ-1-DIE-KAMERA-MIT-DEM
> -SUPERZOOM_W0QQitemZ140234310917QQihZ004QQcategoryZ107262QQssP
> ageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
> Nach Tschechische Republik -- Nicht angegeben
>
> Proč nepíše například "Nach Osterreich" nebo jinou zemi EU?

Nastavil jsem si u jine aukce schvalne jako cilovou zemi Osterreich a uz tam
presne u tohoto linku vidim to co tvrdite ze tam nepise - "Nach Österreich
-- Nicht angegeben". Pokud neverite, muzu poslat screenshot.

Dusan Dolezal