Kalkulacka, ako zistit...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Květen 22 10:37:16 CEST 2008

Pokud to neni ciste teoreticky dotaz a opravdu byste chtel resit problem
zaokrouhlovani kalkulacky tak muzete zkusit prachobycejnou kalkulacku ve
windows. Kolega mi zrovna nedavno vykladal ze v ramci lusteni nejake hadanky
u geocashingu potreboval pocitat nejake sifry a tim padem pracovat z hodne
velkymi cisly a ta kalkulacka ve windows byla z tech co nasel jedina ktera
to zvladla. Udajne se kdysi nastvali na problemy se zaokrouhlovanim,
vyhodili tu puvodni kalkulacku co tam byla a napsali to cele znovu, pry to
vubec nepouziva floaty a i napriklad zlomky si snad interne nejak uchovava
skutecne jako zlomky. Aspon zhruba takto nejak mi to kolega licil, pro
zajimavost si o tom neco vyhledal.

Dusan Dolezal