Kalkulacka, ako zistit...

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Květen 22 08:53:54 CEST 2008

Ahojte,

mam taky mensi matematicky problem. Potreboval by som vediet ako zistit na
kalkulacke nasledovnu vec, ak to teda ide.

Mam dve cisla jedno periodicke napr. 1.793793793... s periodou 793 a druhe
konecne 1.793793793793, kde toto druhe je konecne ale kalkulacka uz
nezobrazi dalsie desatinne miesta. Existuje nejaky algorytmus na rozlisenie
tychto dvoch cisel? A potom ako to zobrazi kalkulacka?

Za odpovede a pripadne namety, kde hladat vopred dakujem.

A.

p.s.: Na doplnenie, numericku matematiku som nemal, tak sa snazim si aspon
par veci dostudovat.

Neposielaj maily, pošli radšej fľašu.
http://vino.zoznam.sk/