RE:[OT] Repro k PC Logitech Z-5500 nemete s nimi zkusenosti?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 01:31:43 CEST 2008

Dekuji za info.
Bowers&Wilkins  Nautilusy asi nikdy neporidim, ale u sterea mam 3 pasmove  B&W 703, coz je asi tak maxim8ln9 cenova hladina, kterou akceptuji za reprobedny.

>Mam tyto bedny jiz pres tri roky a domnivam se, ze jsou to jedny z
nejlepsich repro k PC.
Jsou to vsak porad jednopasmove repro k PC, takze prestoze hraji
vyborne, nemohou prekonat omezeni sve konstrukce. Je potreba si
uvedomit, ze nemaji slouzit k ozvuceni velkeho prostoru, i kdyz na to
maji papirovy vykon.

Streva:
Zdroj je 2x40V, 2x10G kondiky, zesilovace myslim 6(7?)x TDA7293V -
woofer je bud mustkovy nebo s tranzistorovym posilovacem, to neni zrejme.

> 2. Logicky bych pouzil digitalni pripojeni k zvukovce SB X-Fi, ale nikde se nemohu dopatrat, jaky a jak kvalitni prevodnik je v techto bednach, ci jaky a jak reseny zesilovac je osazen.

Tez je mam ve spojeni s XFi, musim ale dopredu upozornit, ze zvuk z
digitalniho vystupu spdif je vzdy dvoukanalovy, pokud do zvukarny
neposilate DD/DTS signal v bypass modu. XFi oficialne nepodporuji DD
Live Encoding. Ale kdo by o to stal, je to ztratovy format.
Pouzivam propojeni normalne trojitym analog kabelem.

> 3. Subwoofer vypada vcelku solidne , ale satelity jiz mene, tak me napadlo, zda by  pro poslech audia neslo misto prednich pidi satelitu pripojit regalove Monitor Audia, ktere mi zahali ve sklepe, parametry (2pasmove 6Ohmove 70W 55Hz-22kHz, (2,83V@1m) 88 dB  )?

V tomto pripade by bylo vhodnejsi pouzit samostatny zesik. Tyto repro
budou zrejme digitalne upravovat zvuk tak, aby to s pouzitymi menici
hralo co nejlepe, s jinymi to muze natropit dost skody.

> 4. Nezahledli jste na netu recenzi techto bedinek, ja jichpar nasel, ale vesmes slo o recenze uhrovitych mladiku, kteri bedny srovnavali tak s palastaky za 200 a  byly super uz protoze nesumely a mely "poradne" basy. Nejsem sice netopiri ucho z casopisu SV, ale ani hluchej nejsem.

Strucna recenze neuhrovateho diskofobika: hraji prijemne ciste a
zretelne, bez obtezujiciho zkresleni i pri vysokych hlasitostech. S
drevenymi smejdy typu Genius se to neda srovnavat, to je hnus
velebnosti. Ty zase stoji tretinu, to je pravda.
Je potreba individualne nastavit subwoofer. Nejsem priznivec TUCTUC,
cili ho mam hodne na mirno, basy jsou nenucene, ale zretelne durazne.
Posloucham klasiku, rock, tez takove ty divne styly jako Yanni,
Nightwish, ENomine, janevimjaksetomunadava.

Vse je vsak otazkou  naroku posluchace a financnich moznosti, mate-li
zbytecne dva miliony, B&W Nautilus budou hrat lip. Ale tyhle jsou k pc
idealni.

Zdravim,
Roman Sova
0