[OT] Repro k PC Logitech Z-5500 nemete s nimi zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 21 19:48:45 CEST 2008

Ahoj,

tak ja by som to vyriesil nejakym starsim typom, povedzme Onkyo ci nieco
podobne a dobrymi kablami... Myslim, ze na Ebay sa nieco najde. Bude to hrat
ovela lepsie, nez akekolvek sra... k PC. To este aj stara Tesla M710 bude
hrat lepsie.

A.