[OT] Repro k PC Logitech Z-5500 nemete s nimi zkusenosti?

azehw azehw@volny.cz
Středa Květen 21 19:28:39 CEST 2008

No jestli je to za 400 USD, tak si myslím, že za tu cenu se dá pořídit něco,
co i hraje...myslím že i ty Vaše regálovky budou lepší.
AZE

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 21, 2008 6:40 PM
Subject: [OT] Repro k PC Logitech Z-5500 nemete s nimi zkusenosti?

Snad nepohorsim dotazem z pomezi audia a elektroniky.
Chci si poridit reproduktory k PC, hledam neco slusnejsiho na cem pujde
poslouchat i hudba (nemyslim techno :-) )
Puvodne jsem uvazoval o nejakych 2.1 reproduktorech, ale obcas na PC shlednu
i nejaky film, ci si zahraji a tak zvazuji i 5.1.

Prosel jsem soucasnou nabidku a zjistil, ze v podstate neni z ceho vybirat.
Zaujali snad jen Logitech Z5500Digital THX
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=us,en

Nicmene i zde je rada podezrelych informaci a malo skutecnych informaci, mam
proto nekolik dotazu.

1. Nemate nekto tyto bedny a nepodelite se o zkusensti a dojmy?
2. Logicky bych pouzil digitalni pripojeni k zvukovce SB X-Fi, ale nikde se
nemohu dopatrat, jaky a jak kvalitni prevodnik je v techto bednach, ci jaky
a jak reseny zesilovac je osazen.
3. Subwoofer vypada vcelku solidne , ale satelity jiz mene, tak me napadlo,
zda by  pro poslech audia neslo misto prednich pidi satelitu pripojit
regalove Monitor Audia, ktere mi zahali ve sklepe, parametry (2pasmove
6Ohmove 70W 55Hz-22kHz, (2,83V@1m) 88 dB  )?
4. Nezahledli jste na netu recenzi techto bedinek, ja jichpar nasel, ale
vesmes slo o recenze uhrovitych mladiku, kteri bedny srovnavali tak s
palastaky za 200 a  byly super uz protoze nesumely a mely "poradne" basy.
Nejsem sice netopiri ucho z casopisu SV, ale ani hluchej nejsem.

Dekuji

Dekuji