Re: Děkuji Hledám kompaktní fotoaparát

aze azehw@volny.cz
Pondělí Květen 19 15:15:12 CEST 2008

Dobrá volba. Já jsem volil dvomístnou řadu Ixus pro menší rozměry, pěkný
popis je tady
(http://www.fotografovani.cz/art/forec_amater/canon-ixus-70-recenze.html?pos=1)
, i za cenu o něco horších parametrů.
Zajímavé je, že originální baterie NB-4L od Canonu (Ixus40) vydrží méně než
neorig. Avacom, ale to nemusí být pravidlem, může jít o náhodu. Díky
optickému hledáčku se dá podsvícení LCD vypnout, ale jaký má příkon, to jsem
neměřil. Nevím jak u třímístné řady, ale u dvoumístné není vyřešena včasná
indikace vybití aku, varování se objeví dost pozdě, musí se s tím počítat,
ale náhradní aku není drahý ani velký.
AZE

----- Original Message -----
From: "Mirek" <mi3@centrum.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 18, 2008 5:47 PM
Subject: OT: Děkuji Hledám kompaktní fotoaparát

Zdravím účastníky diskuse,

  děkuji Vám za cenné rady a několik odkazů na povedené a inspirující fotky.

1. Do kompaktu se skutečně použitelný hledáček těžko vejde, zvítězil
CANON IXUS 860IS    8 Mpix     F 2.8-5.8     28-105mm
www.fotoexpert.cz/kompaktni-digitalni-fotoaparaty/canon-ixus-860-is-silver

2. Fujifilm skutečně dělal foťáky se super citlivostí, bohužel asi musel jít
s trendem X Mpix a už to není co bývalo

3. Koupil jsem baterii do staršího aparátu na kinofilm  :-)

Zdraví Mirek