Spojeni vystupu stabilizatoru

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Květen 18 12:36:49 CEST 2008

> Problem s nizsim napetim na vstupu nez na vystupu znam, toto vsak neni
> tneto pripad. Oba vstupy budou spojeny a na napeti vzdy vyzsim, nez
> kazde z vystupnich.
> A na co je to potreba - no v jednom navrhu mam 2 napajeci vetve (3.3V
> a 5V), ale obcas by mi vyhovovalo aby obe jely na 5V. Coby
> nejjednoduzsi mi pripadal jumper, kterym bych je (v pripade potreby)
> spojil. Proste se mi nechtelo prekopavat navrh tistaku a v soucasnem
> navrhu na 3-pinovy jumper proste nemam misto:)

No napadaji me 2 reseni:

1) pro LM317 na 3.3V udelat delic napajeni pro 3.3 a 5V a jumperem ho
prepinat, takze tato vetev bude stale napajena z tohoto stabliku ale
jeji napeti se bude menit tim jumperem. Bylo by dobre udelat to
prepinani tak ze kdyz vypadne jumper bude napeti na vystupu jen 3.3V

2) mrkni na LE (LF) 50 a 33, nejsem si jist ale myslim, ze vyrobce nekde
uvadi cosi o tom, ze muze byt na vystup privedeno napeti az o hodnote
vstupniho napeti. Vim, ze napeti na vystupu o hodnote nominalniho napeti
stabilizatoru zvladnou bez problemu at uz maji na vstupu napajeni nebo ne.

> Ale asi to prekopu a bude;)

No i to je mozna rozumny napad ;)

> Marek

Pavel