Spojeni vystupu stabilizatoru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Květen 18 10:54:52 CEST 2008

Hezke ranko:)
Problem s nizsim napetim na vstupu nez na vystupu znam, toto vsak neni
tneto pripad. Oba vstupy budou spojeny a na napeti vzdy vyzsim, nez
kazde z vystupnich.
A na co je to potreba - no v jednom navrhu mam 2 napajeci vetve (3.3V
a 5V), ale obcas by mi vyhovovalo aby obe jely na 5V. Coby
nejjednoduzsi mi pripadal jumper, kterym bych je (v pripade potreby)
spojil. Proste se mi nechtelo prekopavat navrh tistaku a v soucasnem
navrhu na 3-pinovy jumper proste nemam misto:)
Ale asi to prekopu a bude;)
Marek