Spojeni vystupu stabilizatoru

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Květen 17 21:08:51 CEST 2008

Uniká mi proč spojovat stabilizátory s různým napětím. Se stejným to chápu,
ikdyž dnes není problém vybrat jednosoučástkový na vyšší proud.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 17, 2008 9:03 PM
Subject: Spojeni vystupu stabilizatoru

Zdravim konferu.
Doufam, ze muj dotaz nebude moc stupidni:)
Mohu si dovolit spojit vystupy 2 stabilizatoru? Jednalo by se o
stabilizatory 317+317 nebo  317+7805.
Vstupy stabilizatoru jsou spojeny (rekneme napeti 9V), stabilizatory
maji nastaveny ruzna napeti.
Jak jsem koukal do DS, tak podle mne pri spojeni jejich vystupu se nic
spatneho nestane (proste stabilizator s 'nizsim' napetim se neprojevi
a na vystupu bude napeti toho s 'vyzsim' napetim), ale treba mi neco
nedochazi:)

Marek