Prehravac

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Květen 17 19:47:14 CEST 2008

Do Windows by snad něco i mohlo existovat, případně aspoň jako DSP plugin
pro Winamp. U HW přehrávače to asi bude neřešitelný problém, ze zvědavosti
jsem po tom zapátral na SoundBlaster X-Fi, která by to mohla umět a neumí.
Tam lze jednotlivým kanálům nastavit pouze EAX efekty, ale equalizer pouze
globálně. U jednoúčelových krabiček s co nejnižší cenou to IMHO lepší
nebude. Jediná cesta by snad vedla úpravou firmware, třeba existuje nějaký
přehrávač, do kterýho vytváří nadšenci nový firmwary...