Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Květen 17 19:31:59 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 17.5.2008 od JD:

> Takze s sebou dal taham svoje "zavazi" a vzdycky kdyz nekoho vidim s
> nabusenejma sluchatkama pripojenejma do cinskeho playeru nebo mobilu
> tak se musim pousmat.

At si kazdy taha, co chce, ne? Treba gramec na kliku :-) Ja s sebou
take netaham profi televizni videokameru za milion (ani ji nemam),
kdyz potrebuji natocit dite na besidce. Kdyby se mel profi kameraman
vzdycky pousmat, kdyz nekoho vidi s normalni videokamerou, tak by se
asi chechtal od rana do vecera... Zvykneme si proste na to, ze kazdy
ma jine naroky na ruzne veci, od ponozek az treba po automobily.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz