OT:XP menu vypnuti

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Květen 17 08:18:57 CEST 2008

V ovl. panelech vyberte ,,uživatelské účty" a tam ,,Změnit způsob
přihlašování". Musíte mít zatrženo ,,používat úvodní obrazovku" a možná i
,,povolit rychlé přepínání uživatelů". Pokud si vzpomínám, tak mi to stejné
také nějaký ovladač udělal, důvodem snad bylo, že jsem ho instaloval jen pro
konkrétního uživatele, ale nevím to jistě. Když to přepnete, tak to buď
zůstane, nebo Vám tam win něco napíší :o).¨
Vladimír
Zdravim.
Po naistalovani ovladacu pro tiskarnu se mi zmenilo menu pro vypnuti XP.
Byly tam tri tlacitka (Usporny rezim, Vypnout , Restart) a ted je tam
rozbalovaci menu pro tyto akce.
Nevite nekdo jak to dat zpet. Takhle se mi to nelibi.
Dik R.