Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 16 17:56:39 CEST 2008

Nejsem si vědom, že bych někoto konkrétního tituloval, račte pozorně číst.
Pokud jste něco našel, je to jen Vaše věc.
Rovněž jsem nikomu nedoporučoval, aby si koupil právě Ixus, jen jsem
oznámil, že je znám, plně mi vyhovují a na tom nic nezmění ani Děd Vševěd.
Dále jsem uvedl odkaz na sérii fotek, které dělal naprostý laik, který měl
foťák prvně v ruce (a neví co je DOF, což je ovšem vážná chyba), a to proto,
aby se dotyčný sám přesvědčil, co se od toho dá čekat. Hlavním účelem tohoto
oznámení ve spojitosti s S50 bylo to, aby si dotyčný nenechal "radit" od
všeználků takového typu, kterým je všechno málo a aby nekoupil něco, co má
1000 funkcí k ničemu. To je tak asi vše. Všem, kterých se dotklo to, že jsem
se snížil k používání něčeho tak nemožného, jako jsou přístroje Ixus, se
omlouvám. Současně konstatuji, že "diskuze" má přesně takový průběh, který
jsem předpověděl.
Tímto považujte můj vstup do světa Fotografů za ukončený.
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 16, 2008 5:17 PM
Subject: Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Predevsim si vsimnete, ze Vas nijak netituluji, prestoze byste to
zaslouzil, takze si to laskave odpustte nejsem na to zvedavy.

Ted jsem mel teprve moznost se kouknout na fotky, ktere jste udelal Vami
doporucenym fotoaparatem, ktery Vam nafotil tisice fotek. Ty fotky z
toho odkazu jsou vsechny jedna jako druha, ktere lze nafotit 90%
kompaktu co jsou na trhu. Ani na jedne z tech fotek jak jsem prosel neni
nic co by ukazovalo na praci s DOF, kterou dotycny primarne pozadoval.
Takze vy jste mu sice poradil, ale naprosto blbe - koupil by si fotak,
ktery to co chce neumi - takze fakt super vecna rada.

Pokud si myslite, ze lze vecne poradit nejaky model, kdyz prakticky
neexistuji nebo jsou velmi problematicke bud dostupnosti nebo cenou, tak
fakt nevim.

To co zde pisete Vy predevsim ukazuje, ze prakticky nevite o cem je rec
a muzete si myslet co chcete, ze to pravda neni. Bohuzel to pravda je,
ze nejvic krici ti, kteri o tom malo vi.

A poznamka od p.Dolezala s tema paskama je vic nez prilehava.

Jestli se potrebujete pohadat tak si zajdete do nejblizsi nalevny, ne sem.

Radek Vicek