Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 16 16:56:37 CEST 2008

Asi už nevíte z které do které, když tady plácáte o metalkách a mp3....
proberte se.
AZE

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 16, 2008 4:33 PM
Subject: RE: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Kdyz ono to mate tezke, vy jste to od zacatku pojal tak trochu jako flame
kdy jste od zacatku psal poznamky o "expertech" pres skla a jinych
"expertech" kteri vam dle vaseho nazoru nesmyslne poradili fotak ktery je ve
skutecnosti spatny protoze ma pul kila. Jenomze zkuste se na to podivat z
druhe strany, vy proste fotite bezne momentky a ze ty fotky nejsou uplne
idealni vam vubec nevadi, mozna to ani nevidite, a pro dany ucel to asi
opravdu neni problem, proste to staci. Mnohem dulezitejsi pro vas je
velikost a vaha, kvalita fotky je rekneme druhorada, staci nejaky bezny
standard ktery neurazi. OK, je to v poradku, nic proti tomu.

Ale vzpomnel jsem si ze to neni tak dlouho co jste tu shanel metalky do
sveho revoxe, a ted si vemte kdyz tuhle svoji vybavu ukazete nejakemu
dnesnimu em-pe-trojkari s prehravacem na krku, v kapse nebo v mobilu, no ten
vas prece musi povazovat za cireho silence! :-D A kdyz vam rekne ze nevidi
zadny rozdil v kvalite a proc takovou velkou tezkou kravu kdyz ta jeho mp3ka
umi to stejne a je malinka a lehoucka a muze ji tahat po kapsach, tak taky
nebudete souhlasit. No a s temi fotkami a fotaky je to stejne, jen jste na
druhe strane barikady :-))

Dusan Dolezal