Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 16 14:26:14 CEST 2008

Prosim napiste Canonu, ze vyrabi spatne fotaky :))))))))))))))
Nevim jak jste prisel na to, ze jsem si vybral spatny fotak (asi se drzite
meho uvodniho varovani o flame, viz nize).
Pokud vim, tazatel se ptal na fotak do kapsy a tim jiste nemyslel 1kg
zrcadlovku s 10 nasobym zoomem a stativem.
P.S:
Doporucuji toto tema rozsirit na to, jake si mam koupit auto. To je tale
velice vdecne zejmena pro patecni superflameware.
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 16, 2008 1:56 PM
Subject: Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

To neni o haneni a ani o flame.

Proste to co tazatel pozaduje je malym cipem nesplnitelne - specielne
prace s hloubkou ostrosti. Nemam nic proti levnym kompaktum, ale nejsem
bezmezny obdivovatel funkci fotaku, ktere jsou z principu nemozne.

To, ze jste si vybral spatny fotak na to co potrebujete fotit je vas
problem ne toho fotaku.

Radek Vicek