OT: Hledám kompaktní fotoaparát + patecni ukol

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Pátek Květen 16 14:24:58 CEST 2008

Z techto duvodu jsem to take jako patecni ukol zaslal. Pro "bezne
foceni" (vystup na web, papir 10x15) je pouzitelnych velice mnoho
fotaku, protoze jejich (ne)kvalita neni prvorada.

Nebudu jeste prozrazovat ktere, ale ze zrcadlovky jsou tam celkem 3.

JM