RE: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Květen 16 13:42:45 CEST 2008

Jsem přesně tyky takový uživatel. Doma máme nějaký kompaktní Panasonic,
který se vejde do kapsy a váží pár deka. V prácí máme na focení výrobků
FinePix S9600, který dělá fotky lepší. Vždycky si říkám, až někam pojedu,
vezmu si ho. Ale pak si uvědomím, že váží skoro kilo, takže tu spokojeně
leží v práci a venku jsem jej nikdy nepoužil.

Stabilizátor bych ale doporučil, pomůže při špatných světelných podmínkách.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com