OT: Hledám kompaktní fotoaparát + patecni ukol

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Pátek Květen 16 13:19:04 CEST 2008

Pokud mohu poradit, jako otec dvou malych deti, vyberte si fotak, ktery
je rychly a ma dobrou vydrz na baterky. Standardni SD karta vyhodou. Sam
mam pozitivni zkusenosti s kompakty Fuji a Panasonic. Fuji ma dle meho
nazoru vyborne snimace (sam si je oznacuje jako "super ccd"), ktere
umeji dobre odstiny zelene (coz hodne kompaktu vubec neumi, zvlaste s
CMOS senzorem) a take vynikaji vysokou citlivosti, ktera je na rozdil od
konkurence pouzitelna. Neni problem vyfotit cloveka sediciho u taboraku
bez blesku. Fotaky Panasonic jsou pro me citova zalezitost, vyhovuje mi
dobre navrzeny FW ve fotaku, kvalitni optika a vyborna zivotnost
baterek, na druhou stranu nevim o nicem co by mely top.

Patecni ukol pro vas:

Zkuste se podivat na http://barbatko.unas.cz/0805.html a rici, co bylo
vyfoceno kompaktem, a co zrcadlovkou.

JM