RE: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Květen 16 12:39:13 CEST 2008

Nic nemusite posilal, dela. Musi delat, nema jinou moznost :-)

Ono je to tedy nestastne napsano, fotka nejde udelat "bez hloubky ostrosti",
hloubka ostrosti je vzdycky, jen muze byt mala nebo velka. Tazatel zrejme
myslel udelat fotku s malou hloubkou ostrosti, tedy napriklad ostry portret
s hodne neostrym pozadim (fajnsmekr fotograf by rekl s krasnym sametovym
bokehem :-) A to prave s malym cipem udelat nejde nebo jde udelat jen velmi
omezene (snad s nejakym ultrazoomem s rozumnou svetelnosti na nejdelsi
ohnisko).

Dusan Dolezal