brouseni, ohlazovani v bubnu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Květen 16 11:02:13 CEST 2008

Zdravim,
urcite to deti bude bavit pri te vyrobe. Pozor na zklamani pokud se to
nebude darit. My jsme ty valounky meli, ale deti si s nimi pak moc nehrali.
Od te same firmy mame kostky (drevene obdelnicky ) velmi dobre opracovane a
pokud je jich dost, tak se z toho daji stavet suer stavby a to deti hodne
bavilo, ale jak rikam musi jich byt dost.
Urcite bude oboji k mani za pekne ceny na Hobby veletrhu v Letnanech v
rijnu.
Jinak na www.hlavolamy.cz v sekci skoly-skolky. Na veletrhu byvaji ceny
nizsi.
Jindra Polivka

Zdravím konféru.
Ruším na chatě starou automatickou pračku a "omylem" jsem dětem slíbil že ji
na týden zapnu (bez vody) a že v bubnu vybrousíme ze dřeva valounky. Ty
totiž děti nedávno obdivovaly v jedné hračkářské prodejně.
A teď mám problém, nevím jaké brusivo použít, a zda je to vůbec reálné.
Můžete někdo s bližším vztahem ke strojařině poradit?
Mám pocit že jsem na nějakém veletrhu viděl brusivo, snad karborundum, ve
tvaru asi jako arašídové křupky, bylo by to pro můj účel vhodné?
Lubor