Re: Obnovovací frekvence monitoru

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Květen 16 10:10:56 CEST 2008

Ja mam naprosto opacnou zkusenost . Me blikaji LCD kdyz do nich sypu vyssi
frekvenci nez kterou chteji  .Tzn. kdyz dam >70hz blika jak o zivot , jestli
se da o LCD rict ze blika ovsem :) spis se proste vlni . Naopak kdyz dam
jeho nativnich 60hz je obraz jak britva .

PS.Dodnes vzpominam na neporovnatelne kvalitnejsi CRT nokii 445xpro jen
ovsem zene se v obyvaku 40kg monitor jaksi nelibil .

snehulak