RE: Obnovovací frekvence monitoru

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Květen 16 09:59:16 CEST 2008

Kdepak, VGA s LCD sice poskytuje trochu horší obraz, ale rozhodně nezpůsobí blikání monitoru. Já bych zkontroloval v manuálu k monitoru jaké obnovovací frekvence podporuje a takovou bych natvrdo zastavil. Mám tu cca 10 LCD různých výrobců připojených přes VGA a žádný z nich nebliká. Já tipuji, že když jste nastavil vyšší frekvenci trefil jste se do nastavení, které monitor podporuje. Pravda je, že LCD monitor jsem ještě blikat neviděl :-).

Tedy předpokládám, že se bavíme o LCD monitoru. Tak jak popisujete se chovají CRT monitory - u nich je to v pořádku.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Friday, May 16, 2008 9:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: Obnovovací frekvence monitoru

Ja bych si tipl, ze mate pripojeny monitor pres analogove VGA rozhrani a
ostatni monitory ktere porovnavate jsou na digitalnim DVI rozhrani.
Myslim si to protoze v praci mam relativne kvalitni LCD Fujitsu Siemens
a chova se podobne na VGA (PC nema DVI) a muj Samsung doma nema na 60Hz
pres DVI problem s blikanim. Kombinace LCD a VGA rozhrani je priserna
vec, me nevyhovuje.

Tosa