Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Květen 15 23:06:09 CEST 2008

Moc vasemu vykladu nerozumim, ale ... priznam se ze jsem se na to musel
podivat jak se to vypocitavalo a pouziva se Binomicke rozdeleni. Ve
statistice kovany nejsem, takze v tomto verim povolanejsim - vycteno z
clanku. Pro nizke hodnoty chybovosti, ktere jsou pro kabelovou
komunikaci typicke, se prechazi prave kvuli vypocetni narocnosti k
Poisonovu rozdeleni. Nasledne pouziti samozrejme neni zadna magie, pouze
prace se vzorecky. Vysledkem snazeni je kolik potrebuji prenest bitu
abych pro urcity pocet chybnych bitu mohl prohlasit hodnotu dane
chybovosti za platnou s predem pozadovanou pravdepodobnosti, nebo
samozrejme naopak.
V kazdem pripade pocty prenasenych bitu vychazeji na nekolikanasobek
prevracene hodnoty BER - prave pro dosazeni statisticky vyznamneho
souboru hodnot. Nejspis doslo k omylu, 10^-12 neni udavana
pravdepodobnost, ale je to pomer chyb k celkovemu poctu prenesenych
bitu. K tomu se doplnuje procentualni pravdepodobnost ze je tato hodnota
spravna, respektive ze je BER nizsi nez tato hodnota.

Tosa