Diferencialni par na PCB

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Květen 15 22:27:03 CEST 2008

Myslím, že to není tak složitý úkol, ale chce se k tomu jen správně
postavit.
A) Přeneseme-li třeba milion bitů a pravděpodobnost jedné chyby je
10e-12 tak s jakou pravděpodobností bude v přenosu alespoň nula chyb.
Lépe se určuje to druhé protože to je (1-10e-12)^1000000, protože
(1-10e12) je prav. jednoho správného bitu a chceme jich milion a je to
nezávislý jev (snad). Pravděpodobnost jedné nebo dvou chyb se určí podobně.

B) Kolik musíme přenést bitů aby byla BER s pravděpodobností větší než
třeba 99% menší než třeba 10e-12 (nebo obecně nějakém intervalu
zvoleném). Zde můžeme předpokládat normální (Gaussovské) rozdělení (pro
velké soubory dat je to vždy Gauss což se dá i dokázat) a pak je to
úloha na centrální limitní větu. To z hlavy nevím, ale je to jen o
dosazení do vzorce.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |