Antivir pro WinXP

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Květen 15 14:24:47 CEST 2008

Mozna mi neco nedochazi, ale k cemu je scanner na ODCHOZI postu?
Vychazim z toho, ze nemam pocitac zavirovany (coz v principu znamena,
ze zadny soubor neobsahuje vira ani mi zadny v pameti nepoletuje).
Tudiz ani zadneho vira nemohu odeslat, kdyz ho nemam, ze:) A tech par
radku na konci mailu, ze tento mail neobsahuje vira.... no na ty snad
uz dnes nikdo nehledi. Navic - ty si clovek muze dat i jako soucast
podpisu a ma to cca stejny efekt.
PS: pokud se jednalo jen o preklep a jde o PRICHOZI postu, pak se omlouvam.
PS2: AVG rovnez pouzivam a neobtezuje mne (a to jsem haklivka)

Marek