OT: Dotaz na soustruh+frézka

Milan Horák konference@stranger.name
Čtvrtek Květen 15 12:08:26 CEST 2008

Díky za náměty i za nabídku. Zítra si objednám tu BF 16 Vario, se
strojním svěrákem FMS 100, kuželovým držákem válcových fréz, sadou 12
stopkových fréz, kuželovým trnem MK2, rychloupínací hlavičkou 0-13mm,
kleštinovým upínačem MK2 a 5-dílnou sadou kleštin.

BOW má tady u nás v Brodě prodejce, takže to bude príma i z hlediska
doobjednávek i případných reklamací.

Ještě jednou díky, Milan