dotaz na A/D i2c

Jakub Ladman ladmanj@ontrack-web.com
Středa Květen 14 10:41:13 CEST 2008

> Vystup z tech prevodniku bych potreboval na i2c... Ale bez jakychkoliv
> jednocipu, ktere bych neumel naprogramovat.....

Pouzivame AD7997, coz je osminasobny desetibitovy A/D s I2C/SMBus rozhranim,
jen jsem nepochopil jak to mate s tim ne-jednocipem, protoze do neceho to
pres tu I2C musite pripojit a do toho napsat nejaky soft co to z toho
prevodniku bude sosat a nejak postrkovat smerem k clovekem-citelne forme.

> A jeste jeden dotaz: jak se co nejjednoduseji, opet s vystupem na i2c,
> meri sitove napeti ? Myslim tim galvanicky oddelene......

I2C sbernici mame oddelenou pomoci ADUM1251, je to do 2kV

S pozdravem
Jakub Ladman

--
Jakub Ladman