RE:Doporucte modelarskou nabijecku, nejlepe z USA?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Květen 15 00:13:46 CEST 2008

ultimátní - zakladem je odvozenina od latinskeho "ultima" nejzassi,
v etimologii modernich jazyku se ultimatní pouziva ve vyznamu bez kompromisu

soudruh - slovo slovanského puvodu v puvodnim vyznamu spolecnik, druh
ve spolecne veci.
Ja fakt nemuzu za to ze si tak zacali rikat koumousi a zprofanovali toto
slovo.
:-)

Nemci docela umeji spoustu veci, me se napriklad libi http://www.hobbyeshop.cz/inshop/nabijecky-a-balancery/nabijecky-na-12-v/id-8429+nabijecka-power-peak-infinity-3-bid.html
,ale tak nejak se mi nechce verit, ze by americti modelari nic podobneho
nepouzivali. Amiku je jak psu a pro americke modelare by se jiz mohlo
vyplatit delat nabijecky v cine a cenove by se takova nabijecka mohla
pohybovat kolem 100$.
Nedavno jsem drahe polovicce dovezl "kavovar", ktery se v CR prodava
za vice nez 35k Kc a i s dopravou me vysel pod 10k Kc, paradoxem je,
ze je vyraben v Italii ....
$

Puvodni zprava ze dne 14.5.2008 od zoodiskus@vol.cz: > Koukam po nejake
ultimatni nabijecce Ultimatni nabijecka, to je nejaka nabijecka z teleshoppingu?
> Vse co nachazim na ceskem trhu je zpravidla nemecke provenielnce za
> docela silene penize. Nemci nabijecky docela umeji, bych rekl. > Nechce
se mi verit, ze by soudruzi v USA nic takoveho nepouzivali Soudruhu
v USA moc neni. To sis trochu popletl :-) Petr Zahradnik, pocitacovy
Zahradnik, Computer Laboratory Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
telefon: 475..., mobil: 602..., fax: 475 511 338 web: http://www.clexpert.cz,
e-mail: clexpert@clexpert.cz ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
$