RE: Odchází LED v podsvícení

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Květen 14 13:07:22 CEST 2008

Dodrzujete maximalni proud LEDkou?

Bile LED jsou haklive na teplotni sok at uz ztratovym teplem nebo při pajeni.

Par LEDek takto vadnych mam. Sviti jenom nekdy nebo poblikavaji. Poslední jsem napajel 30mA místo 20mA a nevydrzela dlouho (Blikac s periodou 10s a stridou 1). Pak jsem prisel na to, ze tohle pretizeni nevydrzi ani "kratkodobe" (stredni proud je OK).

Petr